‘Šaptač psima’ tužio je njegov TV producent

Televizijski producent tužio je trenera pasa Cesar Millan, zvijezda televizijskog “šaptača psa”, tvrdeći kako je njegov labradorski retriver ozlijeđen u Millanovoj obuci nakon što je bio zagušen ovratnikom i prisiljen se trčati na traci za trčanje.

U tužbi podnesenom u četvrtak u Vrhovnom sudu, producentica “8 jednostavnih pravila” Flody Suarez izjavila je da je 27. veljače uzeo 5-godišnjeg Gator Centru psi psihologije u borbi sa strahovima drugih pasa i stranaca.

Satira nakon što je otpustio psa, rekao je Suarez, a radnik je pozvao da mu kažu da je životinja bila prebačena na veterinara. Suarez je kasnije pronašao psa “krvareći iz usta i nosa, u šatoru kisika koji je zadihao dah i s teškim modricama na leđima unutarnjih bedara”, prema tužbi.

Radnici u objektu bili optuženi u odijelu postavljanja gušenja ovratnik na psa, vuče ga na treadmill i prisiljavajući ga na prekomjeran rad.

Suarez je rekao da je potrošio najmanje 25.000 dolara na medicinske račune, a pas mora proći više operacija zbog oštećenja njegovog jednjaka.

Tužba je tvrdila kršenje ugovora, prijevara, okrutnost životinja i namjerno nanošenje emocionalne tjeskobe među ostalim tvrdnjama. Traži više od 25.000 dolara za štete.

Poziv Millanu u Centru psi psihologije nije se odmah vratio. Objekt je također imenovan kao okrivljenik.

Tužba je bila podnesena protiv Millana za tjedan dana.

Dana 28. travnja njegova bivša publicistica Makeda Smith i njezin partner Foster Corder tužili su Millana i druge optuženike, uključujući National Geographic Channel, koji emitira Millanov show.

Tu je tužbu tvrdilo da je kršenje ugovora, kršenje autorskih prava i kršenje povjerljivih odnosa, navodeći da je Smith izvorno zamišljao ime “Šaptač psima” za Millana.

No dok su ona i Corder pokušali prodati pilot epizodu koju je napisao Corder, Millan je “otišao sam” i postavio show na National Geographic Channel i dvije proizvodne tvrtke bez znanja tužitelja, tvrdila je tužba.

Zajedno, Smith i Corder traže više od 5 milijuna dolara štete.

Glasnogovornik National Geographic Channel odbio je komentar.

“Od ovog trenutka, National Geographic Channel nije dostavljen niti jednoj tužbi, a mi ne komentiramo parnice koje su u tijeku”, rekao je Russell Howard, potpredsjednik kanala za komunikacije.